تولد مهربان مادرم

دوستت دارم...

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

مادر من

نور چشمم

هستی من

ساغر خوشبختی من

مستی من

مادر من

امیدم بی تو سرابه

یه حباب روی آبه

زندگی بی تو خرابه

چه شبهایی نخوابیدی

برام تا صبح دعا کردی

واسه خوابم تویی مادر

لا لا لا لا لا کردی

واسه فردام دعا کردی

حضور خوب تو به خونمون صفا میده

صدات وقتی که  می پیچه به قلبامون جلا میده

اگه روزی همه گلها یاسمن باشه

دلم میخواد تمومش به پای مادرم باشه.

مادر خوبم تولدت مبارک.

  • بنیامین ...

نظرات  (۳)

تبریک

  • fatemeh S.NAKHAEI
  • تبریک
    تبریک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی